منوعات / لحظات نيوز

نكت للمخطوبين مضحكة 2024

نكت للمخطوبين مضحكة هي مطلب من قبل الكثير من الشباب والبنات، حيث إنَّ هذه النكت تساعد على إدخال السعادة والمرح بين المخطوبين وبعضهم، ودعونا نعرض لكم اليوم عبر موقع لحظات نيوز أجمل النكت المضحكة بين المخطوبين، وهذا يسعد على جعل الأجواء بينهما مرحة ولطيفة.

جدول المحتوياتToggle

نكت للمخطوبين مضحكة

نكت للمخطوبين مضحكة

هناك مجموعة من النكت المتنوعة المضحكة للمخطوبين وتلك النكت تأتي على النحو التالي:

  • مرة واحد ماشي مع خطيبتها وبيسألها عارفة إيه الفرق بين الحب والجواز، راحت قالتله إيه، قالها الحب هو النجوم اللي في السما، والجواز هو البلاعة اللي وأنتِ باصة للنجوم بتقعي فيها.
  • مرة واحد بيقول لخطيبته لو مت مش هتحبي بعدي، راحت قالتله أكيد عشان أنت سديت نفسي.
  • مرة واحد بيسألوه إيه سر الرومانسية اللي بينك وبين مراتك على طول راح قال أنا وهي بنروح نتعشى في مطعم مرتين في الأسبوع أنا يوم التلات وهي يوم الخميس.

نكت رومانسية للمخطوبين

في النقاط التالية سنعرض لكم مجموعة من النكت الرومانسية للمخطوبين وتلك النكت تتمثل فيما يلي:

  • مرة دكتور دخل عنبر في سراية المجانين لقى واحد عمال بيخبط دماغه في الحيطة والدكتور عمال يسأله ماله ماله!!! راحت الممرضة قالت كان بيحب واحدة ومتجوزهاش، راح الدكتور دخل عنبر تاني لقى واحد بيضرب نفسه بالشبشب راح قال وده ماله!! راحت الممرضة قالتله ما هو ده اللي اتجوزها.

نكت حب تموت من الضحك

فيما يلي من نقاط نوفر لكم مجموعة من نكت الحب التي يُمكن تداولها بين المخطوبين وبعضهم:

  • مرة واحد وهو بيموت وكان عنده السرطان قاله لابنه لما حد يسأل أبوك مات ازاي متقولش السرطان، قول الإيدز عشان محدش يتزوج أمك.
  • مرة واحد بيقول لخطيبته اتقلي على حبيبك وارميه في بلاعة ردت عليه وقالتله عشان يرجعلي وفي بقه نعناعة.

إلى هنا نكون وصلنا إلى نهاية المقال الذي تم من خلاله التعرف إلى نكت للمخطوبين مضحكة ونكت رومانسية للمخطوبين علاوة على أننا عرضنا نكت حب تموت من الضحك وغيرها الكثير من المكت المضحكة.

نسخ الرابط تم نسخ الرابط

إتبعنا

Google News

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة لحظات نيوز ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من لحظات نيوز ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا