عرب وعالم / الكويت / بوابة المصريين في الكويت

اعترافات محرض قاتل صغير شبرا الخيمة: بتلذذ بالفيديوهات والصور العنيفة.. ومعنديش رغبة جنسية

  • 1/2
  • 2/2

أدلى محرض قاتل الطفل أحمد صغير شبرا الخيمة، باعترافات مثيرة أمام جهات التحقيق على خلفية اتهامه بـ سرقة أعضائه وبيعها عبر موقع الـ دارك ويب، إذ اتفق مع المتهم الأول في تلك الجريمة على تنفيذها مقابل إعطائه 5 ملايين جنيه.

اعترافات محرض قاتل صغير شبرا الخيمة

وقال محرض قاتل صغير شبرا الخيمة: اسمي علي الدين محمد الزيات وعندي 15 سنة.. طالب بالصف الثالث الإعدادي في مدرسة مودرن أكاديمي بدولة ، اللي حصل إني أول ما بلغت في 2022 وأنا عندي 13 سنة حسيت إن رغبتي الجنسية مش موجودة، فأنشأت حساب على باسم دكتور علي عبد الله، وخليت ناس كتير تبعتلي صور أعضائها الجنسية وأعضاء أطفال صغيرين.وأضاف: فيس بوك حظر الحساب وفي عملت حساب باسم علي عبد الله عشان أعمل نفس الموضوع، وجبت صور وفيديوهات كثير وفيس بوك حظرني تاني، أنا بحب الفيديوهات والصور العنيفة وكنت بتفرج عليها كتير وبستمتع بيها عشان بتحسسني إني عايش وبتلذذ بيها. وأوضح محرض قاتل صغير شبرا الخيمة: عرفت مواقع على الإنترنت المظلم – دارك ويب – وكنت بدخلها ببرامج حجب الـ IP ADRESS.. وعرفت إن كل حاجة ليها سعر وممكن أعمل فلوس من الصور والفيديوهات دي.وقال محرض قاتل صغير شبرا الخيمة: أقرب شخص ليا هي أمي عشان حنينة وطيبة وبتحسسني بالأمان وبحكيلها كل حاجة عني.. ما عدا طبعًا قصة الفيديوهات العنيفة الـ Gory Videos.. لأني كنت عارف أنها حاجة عميقة جوايا محدش هيفهمها.. وأما أبويا فـ أنا بحبه طبعًا.. وعمري ما اتعرضت لأي ضرب أو عنف من أهلي لأنهم طيبين وحنينين جدًا.وأضاف: من وقت ما اتولدت أبويا جابنا الكويت على طول وكنا بننزل كل سنة.. أنا في الصف الثالث الإعدادي بمدرسة مودرن أكاديمي في الكويت.. وخلال فترة دراستي معرفتش أي حاجة عن تشريح الحيوانات غير أنهم السنة اللي فاتت ورونا فيديوهات التشريح لضفادع.. وقتها كانت عادية محسستنيش بأي حاجة.

الأكثر قراءة

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة بوابة المصريين في الكويت ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من بوابة المصريين في الكويت ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا