الارشيف / منوعات / لحظات نيوز

مجموعة نكت مضحكة جدا تموت من الضحك للصغار والكبار نكت ضحك

نكت مضحكة للكبار نكت للكبار فقط نتعرف عليها ونستعرضها بشكل مفصل من خلال موقع لحظات نيوز، حيث يرغب الكثير من الأفراد في الاطلاع على النكت الجديدة والمسلية التي تحتوي على المحتوى الطريف والمخجل في الوقت ذاته حتى يتم تداولها بين الكبار.

نكت مضحكة للكبار

نكت مضحكة للكبار

نتعرف من خلال ما يلي على نكت مضحكة للكبار والصغار بشكل مفصل:

  • مرة واحد كان مسافر بقاله مدة ورجع فجأة على البيت، ولما دخل البيت شاف مرته بتخونه مع أعز صاحل ليه راح قتل صاحبه في لحظة، مراته بتقوله أنت واحد مش بتحكم عقلك، ولو فضلت كدة حتخسر كل أصحابك.
  • مرة ولد بيسأل أبوه عشان يسمحله يذاكر للامتحان في بيت صاحبه من المدرسة، فأبوه رفض الفكرة وقله أنا رفضت عشانك، سأله الولد قصدك أيه يا بابا؟؟؟، فرد عليه وقاله عشان هي دي الطريقة اللي غمزت فيها سنارتي مع أمك، متغلطش نفس غلطتي.
  • أجير عند صيدلاني بيساعده في الصيدلية، فسأله الصيدلاني أنتو ليه بتحطوا شرايط الحبة الزرقاء في قسم مستحضرات التجميل؟؟؟، قاله عشان هي من الأدوية اللي بتبيض الوش.
  • مرة وحدة اترملت وهي صبية وفي العزا جه عندها أعز صاحب لجوزها وكان شخص وسيم جداً وغني أوي بس بيحب جوزها أوي، فقالها أنا لازم أخد أي حاجة ذكرى من جوزك، قالتله والله ما ساب حاجة غيري أنا، ينفع؟؟؟.

اقرأ أيضًا: نكت يمنيه تموت من الضحك

نكت للكبار فقط

في إطار التعرف على نكت مضحكة للكبار ، نتعرف من خلال ما يلي على نكت للكبار فقط بشكل مفصل:

  • مرة وحدة مع جوزها في جلسة صراحة، وبتحلفله أنها ولا مرة خانته، قالها مصدقك بس هاتي تليفونك أشوفه، قالته وحياتك عندي دي آخر مرة ومش حكررها تاني.
  • مرة زوج قال لمراته تعالي نعمل جمعية سرية أنا وإنت، كل يوم حبوسك بالليل واحطلك في الصندوق الخاص بالجمعية 5 جنيه، ولما جه في آخر الشهر يفتح الصندوق لقا فيه 10 آلاف جنيه، سألها منين الفلوس دي، قالتله المشتركين في الجمعية كتير.

يبحث العديد من الأفراد عن أحدث النكت المضحكة للكبار فقط، والتي يتم تداولها بين الأصدقاء من وقت إلى آخر بهدف أدخال السرور والبهجة على قلوب بعضهم البعض.

نسخ الرابط تم نسخ الرابط

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة لحظات نيوز ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من لحظات نيوز ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا