فن / الطريق

فريدة سيف النصر تعلن تعرضها للسرقة.. تفاصيلالأمس الجمعة، 26 يوليو 2024 09:05 مـ

كشفت الفنانة فريدة سيف النصر عن تعرضها للسرقة داخل منزلها، وذلك أثناء غيابها عن المنزل، وأعربت عن استياءها وغضبها الشديد، مشيرة إلى أنها أعطت الآمان لعديمة أمانة وخائنة.

فريدة سيف النصر تتعرض للسرقة

وكتبت الفنانة فريدة سيف النصر، خلال منشور لها، عبر حسابها على الشخصي على موقع إنستجرام، تكشف عن تفاصيل تعرضها للسرقة، قائلة: "يا جماعة طنط فريدة اتروقت جامد، استغرب جدا من اللي يمد أيده ياخد حاجاتك بمنتهى البجاحة ويسرقك وأنت مآمناه جدًا، طيب إزاي هتسلم بيتك لحد، وتلاقيه خانك".

وأضافت: "ممكن تأذيه، لكن يصعب عليك عيالهم.. برغم إن سهل جدًا لو طلبوا الحاجات دي تديهالهم بطيب خاطر وبالحلال بدل ما يبقوا حرامية وخاينين، أنا أول مرة في حياتي أبعد عن بيتي كتير، ومن يوم ما رجعت للنهارده كل شويه اكتشف كوارث متاخدة، كل ما أحتاج حاجة أدور ما لاقيهاش".

وأردفت: "منك لله يا شيخة" يا جماعة أنا واضح إني سلمت بيتي لعديمة أمانة وخاينة، لكن لو في عندها ضمير؟.. ضمير إيه وزفت أيه يا فريدة، العوض على الله بس مش هاتتهني أنا عارفة نفسي اللي بيخونني أو يظلمني ربنا في ظهري.. حسبي الله بجد.. هو أنا ناقصه، الحمد لله".

اقرأ أيضا: سبب عدم زواج فريدة سيف النصر بعد وفاة والد ابنها

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة الطريق ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من الطريق ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا