عرب وعالم / الكويت / بوابة المصريين في الكويت

فرحي وهيموت ولبست قضية مع

علق مدير التصوير محمود شاهين، نجل شقيق النجمة إلهام شاهين، على الانتقادات التي تعرض لها بعد حفل زفافه الذي احتفل به خلال الأيام الماضية وسط حضور عدد من الفنانين والأهل والأصدقاء وتصدر التريند ومحرك البحث .

وقال محمود شاهين خلال تصريحات تلفزيونية: “اللي قاعدين بينتقدوني ميعرفوش أي حاجه عني، ولا يعرفوا أنا مريت بإيه وميعرفوش حياتي عامله إزاي، ولا يعرفوا علاقتي بربنا إيه الشخص اللي كفرني، كل ما في الموضوع فرحي كان شكرا لكن شوية وهيموت”.

وأضاف: “معنديش رد على كل الانتقادات دي غير إني واحد انبسط الحمد لله بفرحى جدًا، ومبسوط أوى أن أنا حققت اللي أنا كنت عايزة واتجوزت الإنسانة اللي كنت بحبها”.

وعن بكاء ابنة خالته الفنانة الشابة إلهام صفي الدين، كشف محمود شاهين: “أنا بالنسبة لـ إلهام أخوها وصاحبها وبتجوز دي فرحة رهيبة لأن الكل كان بيعيط، الناس ركزت بس بأنها بتهتم بيا ودي بنتي وأختي وصحبتي وإحنا عيلة، فهل في بين الأخوات أي حاجة الناس دي بتفكر إزاي”.

وبعد ظهوره خلال إحدى الفيديوهات في حفل زفافه وهو يقوم بعمل حركة غير لائقة، اغضبت الجمهور بشكل كبير، واعتبرها إهانة لـ ونادي الزمالك، حيث قال مرتضى “ورحمة أمي لاحبسك”، أوضح محمود شاهين: بالنسبة لي كنت بهزر مع واحد صاحبي كان لسة جاي متأخر ولبست قضية مع استاذ مرتضى”.


المصدر: النبأ

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة بوابة المصريين في الكويت ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من بوابة المصريين في الكويت ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا