الارشيف / فن / الطريق

”كنت شخص ظالم”.. أحمد حاتم يفجر مفاجأة بشأن تجربة زواجهاليوم الثلاثاء، 14 مايو 2024 10:15 مـ

تحدث الفنان أحمد حاتم عن تفاصيل ترجة زواجة، وعن علاقته بنجله الوحيد "عزيز"، وذلك من خلال لقاء له في برنامج "abtalk" الذي ويقدمه المذيع أنس بوخش.

تصريحات أحمد حاتم

وقال أحمد حاتم: "وجود عزيز خلاني مبقاش شخص مش أناني خالص، وشخص بيستوعب أكتر بكتير من غير ما يعمل حاجة، أنا بقيت عايز أبقى في حياته وعايز أمارس دوري معاه مظبوط، ومامته ومامتها مساعدني في دا جدا".

وفي اللقاء ذاته تحدث أحمد حاتم وعن تجربة طلاقه، قائلا: "ممكن الفشل يكون عدا عليا كتير في الحياة وفي الشغل كمان، بس دايما بشوفه شيء كنز كبير جدا لحد عايز يتعلم، والفشل في العلاقات في حاجة بتتعلمها وأنا عمري ما عيشت لوحدي، وعيشت لوحدي بعد الطلاق، ودلوقتي معرفش أعيش مع حد".

وأضاف: "اتجوزنا 3 سنين وكنت نسخة مش حلوة مني، وكنت شخص ممكن أكون ظالم في وقت حتى لو دا مش باين، بس دا حقيقة الأمر، والطرف اللي معايا مكانش مبسوط، ودي مش عادتي، التجربة خلتني أقف وقفة كبيرة وتوصلت أني أقدر أعمل اللي مقتنع بيه وحابه، واتعلمت دا بطريقة صعبة أو اتعلمته في شخص، وأنا قولتلها الكلام دا أيا كان دا مقبول ولا لا بس دا اللي حصل".

اقرأ أيضا: أحمد حاتم في ضيافة برنامج ”ON Set” بهذا الموعد

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة الطريق ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من الطريق ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا