فن / الطريق

بوسي تعلق على تصدر أغنية يا أبويا كنت منعتني التريند.. ””اليوم الجمعة، 2 أغسطس 2024 02:06 مـ

حرصت المطربة بوسي التعليق على تصدر أغنية "دنيا جديدة" التريند خلال الأيام الماضية والمعروفة على السوشيال ميديا بمقطع "يا أبويا كنت منعتني"، وذلك من خلال لقاءها مع برنامج "عرب وود".

تعليق بوسي عن أغنية دنيا جديدة

وقالت بوسي في تصريحاتها لبرنامج عرب ودد: "واحنا بنعمل الأغنية لمسلسل أعلى نسبة مشاهدة مكناش حاطين في دماغنا خالص إنها هتتصدر التريند لأنها كانت كئيبة شوية واحنا شعب بنموت في الدراما".

وتابعت: "وأما اتعملت في المسلسل كانت عن البنت اللي الظروف خدتها السوشيال ميديا وملقتش غير الطريق ده واترمت على جوازة غصب عنها فليها سيناريو معين بس البنات خدتها عن فشل حياتها الزوجية مع إن فيه حاجات ومشاكل كتير أسوأ من الجواز ناخدها بيها".

كلمات أغنية دنيا جديدة

وجاءت كلمات أغنية دنيا جديدة على النحو التالي: "لما حلمت بدنيا جديدة، خدني لسكة بعيدة، وبعت الكل عشان أحلامي فكرت إن أنا هبقى سعيدة، معرفتش أحسب على مهلي لما لقيت حلمي بيندهلي، بعت أخواتي وأبويا وأهلي ولقيت نفسي فجأة وحيدة، يغور كل دة لو التمن قلة رضا يا أبويا كنت منعتني، هو يغور كل دة لو التمن قلة رضا حلمي اللي كان بيشدني خلاني أسيب جنة رضاك".

اقرأ أيضا: رامي جمال وزوجته في ضيافة منى الشاذلي بهذا الموعد

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة الطريق ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من الطريق ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا