عرب وعالم / الكويت / بوابة المصريين في الكويت

الفيديو بتاعي للأسف.. هدير عبدالرازق: كنت ناوية أتوب.. أرجوكم امسحوه

  • 1/2
  • 2/2

تحدّثت البلوجر هدير عبد الرازق، عن مقطع الفيديو الخادش الذي انتشر لها مؤخرًا على منصات التواصل الاجتماعي، قائلة: “أنا مريت بفترة صعبة جدًا”.

الفيديو:

وقالت هدير عبد الرازق في مقطع قامت بتصويره: “سُمعتي بقت وحشة.. وحياتي اتدمرت بشكل كامل”.وأضاف هدير عبدالرازق: “التريند اللي منتشر اليومين دول ملوش علاقة بالأزمة اللي كنت متواجدة بها طريقة تقديمي للمحتوى على مواقع التواصل الاجتماعي”. وتابعت هدير عبدالرازق: “اتفاجئت بالفيديو المُنتشر لي وأنا مش طالعة أنكر وأقول إني مش في الفيديو والفيديو بتاعي لكن أقسم بالله معرفش انتشر  إزاي.. انتشر وموبايلي اللي بطلع منه لايفات مازال حرزًا في النيابة”.

57.jpg

وأكملت هدير عبد الرازق :” الشخص اللي كان معايا في الفيديو مش اللي بيطلع معايا في الفيديوهات وأنا مش إنسانة مش كويسة، واللي كان معايا في الفيديو كان جوزي على سُنة الله وروسوله وإحنا اتجوزنا في 2021 ولم أعلن عن زواجي لأنه أمر شخصي”.أزمة هدير عبد الرازق 
تصدّرت البلوجر هدير عبد الرازق التريند في الآونة الأخيرة بسبب نشرها المحتوى الفاضح عبر منصات التواصل الاجتماعي، خاصةً “تيك توك”، حيث استطاعت بنشرها الفيديوهات أن تجذب متابعين يتجاوزون الملايين، فما القصة.. ومن هي هدير عبد الرازق؟.وتبلغ  هدير عبد الرازق من العمر 30 عامًا، واكتسبت شهرتها بفضل محتواها المتنوع الذي يتضمن نصائح حول الجمال والأزياء، ويعكس مشاركتها في المجتمع كناشطة اجتماعية.

الأكثر قراءة

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة بوابة المصريين في الكويت ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من بوابة المصريين في الكويت ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا