عرب وعالم / الكويت / بوابة المصريين في الكويت

فيديوجراف.. لقيت اللي بدور عليه.. تعليق لـ أسما شريف منير بعد ظهورها بالمايوه

  • 1/2
  • 2/2

شاركت الفنانة أسما شريف منير متابعيها صورة جديدة لها عبر صفحتها على موقع التواصل الاجتماعي لتبادل الصور والفيديوهات القصيرة “إنستجرام”، وكتبت عليها: “أنا لقيت اللي بدور عليه”.

الفيديو:

وظهرت أسما في الصور بإطلالة متميزة نالت إعجاب متابعيها، حيث ارتدت توب أسود مكشوف الصدر ونسقت معه القليل من الإكسسوارات، وقامت بعمل ذيل الحصان لشعرها وأنزلت قصة على جبينها.وردت الفنانة والمذيعة أسما شريف منير، على تساؤلات السوشيال ميديا، بعد ظهورها الأخير بتيشيرت يحمل اسم إحدى شركات المياه الغازية التي تدخل ضمن المنتجات المقاطعة.

155.jfif

وأكدت أسما شريف منير، أنها مقاطعة لتلك المنتجات، وأن التيشيرت الذي يحمل اسم هذه الشركة عليه علامة X وعليه اسم التطبيق الذي يكشف أسماء المنتجات المقاطعة «بوي كوت».وكتبت أسما شريف منير، عبر “إنستجرام”: “الحقيقة أني فعلاً كان قصدي ألبسها بس كنت شاطبه عليها وكاتبة بوي كوت و من ضهرها كمان، حاولت أستخدمها صح.. تحيا فلس ط ي ن دائماً وأبداً”.في شهر أبريل الماضي، نشرت أسما شريف منير تعليقا عبر حسابها على موقع التواصل الاجتماعى “إنستجرام”، تعلن فيه بيع سيارتها من أجل الدخول فى مشروع جديد.وقالت أسما شريف منير: “قررت أشارككم رحلتي اللي ببدأها من الصفر للمرة الثالثة في حياتي، كنت فاكرة إني هنزل الفيديو ده بعد سنين كتير بس قلت أكون معاكم خطوة بخطوة، وعايزاكم تكونوا جزء منها”.وأضافت أسما شريف منير: “أنا بقالي 15 سنة مسئولة عن نفسي، طبعًا لما بنهار خالص أبويا بيلحقني بس بعيد عن كده ده قراري، إني أكون مسئولة عن نفسي.. المهم قررت بعد رحلة طويلة من الهيلنج والشغل على تطوير نفسي، إني إحقق كنت بحلم بيه من زمان أوي”.وتابعت: “كان دايمًا فيه ناس بتحاربني وبتعطلني إني أحقق حلمي في الشركة دي وكم الناس اللي أحبطتني وقالت لي بلاش ومش وقته وهيحاربوكي، إنتي عبيطة في حد يبيع عربيته في الغلا ده، مش هتعرفي تجيبي تاني”.وأوضحت أسما شريف منير: “أنا صممت عشان مؤمنة بحلمي وعادي إني أتكسف شوية وأبني تاني زي ما بنيت أولاني وتاني، أنا مقتنعة إننا إحنا اللي بنعمل الفلوس مش هي اللي بتعملنا، والرزق متقسم ومحفوظ فاللي يحارب يحارب واللي يحبط يحبط، وأنا مكملة، عمرو مؤمن زيي بالظبط وعنده نفس حماسي وحلمي فقرر يجازف هو كمان ونبدأ مشروعنا بكل طاقتنا وبكل حاجة جوانا من طاقة.. كملوا معانا الرحلة لسه في تفاصيل كتير”.

الأكثر قراءة

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة بوابة المصريين في الكويت ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من بوابة المصريين في الكويت ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا