فن / البشاير

أسما إبراهيم دخلت سباق المال والفشخرة علي طريقة

“الساعة بتاعتها بس بـ 13 مليون جنيه وعندها عربيات بتنافس بيها وفساتينها أقل واحد فيهم بـ 5 مليون جنيه، يا ترى أيه حكاية الإعلامية اسماء ابراهيم وأيه مصدر ثروتها ؟”.

حيث نشر موقد الويب ” 3 دقايق” حول المذيعة قائلا: عودتنا الإعلامية اسماء ابراهيم على إثاره الجدل خصوصا انها متعودة تظهر للجمهور بأغلى الماركات العالمية خصوصا وان كل المفردات بتاعتها بتأكد على مظاهر الطرف والغنى الفاحش اللي هي فيه واخرهم لما ظهرت في احدث جلسه تصوير مع سيارتها الليموزين باللون البينك والتي بها اثارت اعجاب جمهورها على مواقع التواصل الاجتماعي وقالوا ساعتها اسمى كده هتنافس محمد رمضان.

ده غير إنها ظهرت لمتابعها في جلسه تصوير خاصه وكانت لابسه فيها ساعه سمينه وصل ثمنها الى 260 الف دولار ودول بالجنيه المصري يعملوا 13 مليون جنيه وقتها علقت أسما على الموضوع وشكرت الدار قائلة: شكرا على الاصدار المحدود والخاص من “الساعة” .

مش كده وبس ده المذيعة اسماء ابراهيم موجوده في دبي وبتجهز لبرنامجها الجديد في رمضان المقبل بعد نجاح برنامج حبر سري

وخلينا نقول لكم انه أسما إبراهيم لها دور كبير في المشاركة في الاعمال الخيرية فكانت قد اعلنت قبل ذلك من تخصيص 70% من ارباح برنامجها حبر سري لصالح دعم اطفال غزة .

وطبعا بتتميز اسماء ابراهيم بأناقتها الجذابة وحواراتها الجريئة مع ضيوف برنامجها ودائما بتبهر جمهورها بصورها في الطيارات الخاصة اللي بتسافر بيها علشان تصور لقاءات وتحضر حفلات مهمة، ولما حبت تغير جو اخذت عيلتها وسافرت الى علشان تحتفل براس السنه الجديدة، وما أقولكوش بقى على الاماكن الفخمة اللي اتصورت فيها ولا لبسها اللي كان من اغلى الماركات.

أما لو بتسأل عن مصير ثروتها فمحدش عارف مصير الثروة دي ايه، لكن المفاجأة انها خرجت على الهوا من فتره واعلنت عن زواجها من رجل أعمال بحضور الاقارب واصدقائها في حفله في دبي ولكنها رفضت الافصاح عن اسم زوجها، ووعدت جمهورها انها تكشف عن شخصيته في اقرب وقت وكل اللي قالته انه رجل اعمال مهم جدا .

وكانت اسماء ابراهيم قد اتخطبت للمطرب موسى لكن بعد 11 شهر بس اعلنت انفصالها عنه وفسخت الخطوبة ببوست على الانستجرام وقالت: “كل شيء قسمه ونصيب وربنا يكرم الجميع” .

 

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة البشاير ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من البشاير ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا