فن / البشاير

ريهام سعيد عن الخلاف بينها وبين ايتن عامر : ماينفعش تقيمني كممثلة

حلت الفنانة ريهام سعيد ضيفة في برنامج “كتاب الشهرة” من تقديم على ياسين عبر قناة «الجديد»، وكشفت ريهام سعيد، عن خلافها مع الفنانة أيتن عامر، موضحة أن سبب الخلاف هو تصريح للأخيرة.

وقالت ريهام سعيد : «أيتن عامر طلعت في كذا برنامج اتكلمت عني بشكل مش لطيف بس أنا مفيش بيني وبينها أي حاجة وأنا بكن ليها كل احترام، بداية الخلاف أنها اتسألت سؤال في برنامج إيه رأيك في ريهام كممثلة؟ فقالت محتاجة تشتغل على نفسها شوية، أنا حسيت أن مينفعش زميل يقيم زميل، السؤال كان غلط».

ريهام سعيد: مفيش تواصل بيني وبين أيتن

وأضافت: «أنا مقدرش أقيم أيتن عامر، إزاي أقيم زميل؟ مفيش حاجة اسمها كده في ناس بتحب فلان ومتحبش فلان وناس تحب تمثيل حد وحد لا، أنا بحب في أيتن عامر المثابرة أن بالرغم من أن لو حصل مشكلة شخصية أو أي حاجة أنها تستثمر قوتها أنها تعلى».

و تابعت: «مفيش تواصل بينا ومعرفش هي بتحبني ولا لأ، لكن ممكن يكون بداية الزعل أنها أخدت مني موقف بسبب برنامج المقالب اللي قدمته سنة 2013» من غير زعل«بس دا مقلب.

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة البشاير ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من البشاير ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا