الارشيف / عرب وعالم / الكويت / بوابة المصريين في الكويت

الجد المتهم بهتك عرض حفيدته بكفر الشيخ: ابني تاجر بعرضه وابتزني عشان ياخد مني فلوس

  • 1/2
  • 2/2

قال محمود المسن، المتهم بهتك عرض حفيدته في محافظة كفر الشيخ، إنه تعرض للافتراء على يد نجله الذي اتهمه بالباطل، أنه هتك عرض ابنته القاصر، وعاشرها معاشرة الأزواج بعدما خدرها؛ حتى يتمكن من تنفيذ فعلته.

أول ظهور للمسن المتهم بهتك عرض حفيدته بكفر الشيخ

وأوضح أن تقرير الطبيب الشرعي، أثبت أن حفيدته لم تتعرض إلى واقعة اعتداء جنسي وهتك عرض على يده، مثلما اتهمه نجله.وواصل محمود: البنت طلعت سليمة وبكر زي ما جه في التقرير الطبي بعد ما كشفوا عليها.. وابني اتهمني إني عاشرتها معاشرة زوجية طب إزاي وهي لحمي وليه هعمل فيها كده. وأضاف أن نجله يريد أن يستولى منه على مبلغ من المال؛ بسبب إدمانه المواد المخدرة، لذلك فافتعل هذه الواقعة حتى يلقي به في السجن، ويخلو له الجو للحصول على المال الذي يريده.واستكمل محمود: ابني جالي قبل ما يشتكيني بيوم وزعق معايا عشان كان عاوز ياخد فلوس مني.. واضطريت أضربه ولما عملت كده قالي طب أنا هعرف أخد حقي منك إزاي.

المتهم بهتك عرض حفيدته: ابني بيتاجر بعرضه عشان يبتزني وياخد فلوس مني

وأوضح أنه فوجئ باستدعائه من قبل مركز الشرطة وعندما توجه إلى هناك علم أن نجله اتهمه بالتعدي على ابنته القاصر وهتك عرضها، قائلًا: روحت المركز لقيت ابني هناك ولما أنكرت التهمة قالي لو عاوزني أسيبك اديني حقي دلوقتي.. ابني بيتاجر بعرضه عشان يبتزني وياخد فلوس مني.وأشار محمود، إلى أنه عاش فترة ليست سهلة بل صعبة للغاية، حيث لم يستطع أن يستوعب أن نجله اتهمه بهذا الاتهام، مختتمًا: ابني كسرني ومكنتش متخيل إنه يعمل معايا كده عشان الفلوس.

الأكثر قراءة

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة بوابة المصريين في الكويت ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من بوابة المصريين في الكويت ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا