عرب وعالم / الكويت / بوابة المصريين في الكويت

البلوجر هدير عبد الرازق: أنا مغلطش ولا عملت حاجة حرام ولا خالفت شرع ربنا

  • 1/3
  • 2/3
  • 3/3

ظهرت البلوجر هدير عبد الرازق في لها عبر صفحتها الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي وتحدثت عن أزمتها الأخيرة واتهامها بنشر الفسق على أثر الفيديو المتداول لها.وقالت هدير عبد الرازق: عملت 85 قضية لـ 85 صفحة وأنا مخدتش جنيه من السوشيال ميديا وفيه ناس كتير بتاكل عيش على قفايا وهم خصومي عند ربنا يوم القيامة وعملت قضايا لبيدحات كتير وأي بيدج هينزل صورة ليا أنا هقاضيه.وتحدثت هدير عبد الرازق عن تفاصيل حياتها في الفترة الأخيرة قائلة: حاولن أنتحر 3 مرات بـ3 أشكال مختلفة ولا مرة فيهم صابت وكل يوم بيمر عليا بتمنى فيه الموت.

البلوجر هدير عبد الرازق: أنا مغلطش ولا عملت حاجة حرام ولا خالفت شرع ربنا

وتابعت: أنا مينفعش أموت لأن أنا أذنبتش ومغلطش ولا عملت حاجة حرام ولا خالفت شرع ربنا ومش ضعيفة عشان أمشي في الشارع بنقاب.. الفترة اللي فاتت كنت ماشية في الشارع بنقاب وفيه ناس كانت بتعرفني من صوتي ورميت نفسي من جوزي وهوا ماشي على الطريق.وتابعت: أنا موجوعة جدا ومحروقة على سمعتي وشكلي وجسمي وكل حاجة وسمعة عيلتي وأهلي ولاد أخواتي الصغيرين وأخواتي البنات والرجالة.

الأكثر قراءة

ملحوظة: مضمون هذا الخبر تم كتابته بواسطة بوابة المصريين في الكويت ولا يعبر عن وجهة نظر مصر اليوم وانما تم نقله بمحتواه كما هو من بوابة المصريين في الكويت ونحن غير مسئولين عن محتوى الخبر والعهدة علي المصدر السابق ذكرة.

قد تقرأ أيضا